Vår!

Heej!

Just nu händer det inte så mkt.. Måste öva lite religion men är inte så svårt, har nästan bara vart vid datan idag:P ganska ovanligt hehe så då kan jag ju passa på o blogga lite :)
I helgen så skulle jag egenltligen till David men blev inte pågrund av sjukdom.. men nu är det 18 år till nästa gång vi ses känns det som..!! <3
Denna helgen ska i till mormor :) Var så längesen så kommer bli mysigt :)


Vill verkligen ha vår nu!!

Tiden går verkligen jättefort nu! Snart tar man studenten! Tjena vad har tiden tagit vägen egentligen!?
Har verkligen hänt så himla mkt sen i somras, sen feriepraktiken, fått så många nya vänner, träffat min älskling, börjat sjunga o hålla på ännu mer med musik, lärt känna mig själv och börjar bli mer självsäker :) Inte riktgt lika blyg längre men att bli av med min blyghet det är en lång resa kvar innan den är borta..
Innan tyckte jag det var jobbigt att träffa nya människor men nu tycker jag vekrligen om o träffa nya människor :) Är riktigt kul o lära känna en ny person :)

Nä nu måste jag fortsätta lite med religionen o jag ska nog ta mig lite te och macka o fortsätta med det :)
Spelade nyss piano men gick inte alls som jag ville -.- hoppas det går bättre imorn, på fre ska man ju spela på borgen så får se hur det kommer gå..

Ha en bra kväll nu! puss o kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0