såå kallt!

Heej!
Kom precis hem från att ha varit i affären :-P är inte riktigt lika kallt nu ssom det har varit innan, tex imorse! Haha när jag cyklade till skolan så andades jag så mycket så det frös på halsduken! Va helt vitt hehe det var väl tjugo minus typ så var ganska jobbigt o cykla hehe men blir alltid så varm! Så när jag är jättevarm där så sitter alla o fryser hehe ;;) Idag har väl dagen varit bra :) först dans, sen ljudteknik, religion o textil. Idag måste jag spela piano, göra nutida konst, göra på projektarbetet o kanske hålla på lite med textilen o så kom jag på matte med! Puh ganska mkt ändå men innan jag börjar med allt detta jobbiga så ska jag baka bröd hihi :):) men hoppas ni har det bra i kylan!
kram angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0