Nu är man sjuk.. men skönt med lov :D! 12-02-13

Hellu!!

Nu är det lov :)! I lördags så åkte vi till mormor :) o stannade till igår söndag :) Har varit riktigt mysigt o vi har ätt massa gott för min lillebror har ju fyllt år o så med :) o mamma med :P Åkt pulka o lekt med Snobben deras hund :) Han verkade vara lite ledsen när vi skulle åka igår, han är så sööt :)
Kände mig lite knepig i hela mig när vi va där o mamma mådde inte heller så bra o inatt det var ganska läskigt, skulle gå ner o ta tempen o sen var jag tvungen o lägga mig på golvet för kändes typ som jag skulle svimma men jag haade ingen feber.. sen var jag tvungen o lägga mig där på golvet när jag varit på toa med!
Detta var en lång o jobbig natt, bara låg o skakade o hade ont i magen o imorse så fick jag ont i magen bara jag gick o sen tog jag tempen o då hade jag 38 :( åå jag o David som skulle ses imorn! <3
Så himla typist att man ska bli sjuk nu.. men ändå tur att det inte va när man va i skolan..
Så denna veckan blir bara o vila för ska till GBG på fre och sen i helgen ska jag te min älskling <3 hoppas alla är friska då!! Snart tre veckor sen vi sågs nu snart :'(


(bild från hösten 2010 tror jag)

hihi jag har beställt dessa byxorna så får säkert de imorn :) Jag beställde de för ngn vecka sen o då fick jag hem ett skärp ist -.- lite segt asså.. men nu så hoppas jag att jag få de snart såå fiina!!!
hhi så har jag hittat student/balskor också såå fina med! Ni ska få se :D




Här är byxorna från gina tricot :) såå niice!!



Här är de fina skorna :) från brandos :) älskar de :D!!

Nu är det bara studentklänning kvar som jag har letat på så himla många ställen hittar ju typ inte men måste hitta ngn fin snart hiih :)

Nu ska jag försöka krya på mig med musik o ett glas vatten o prata med min älskling!

Pööss o kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0