12-02-10

Heej!

Idag har det varit en riktigt bra dag :) Fast kanske inte ända helt från början hehe försov mig imorse men kom inte försent :P jag brukar gå upp vid halv 7 o då vaknade jag men stängde av klockorna o la mig igen för att varma mig. Fast jag somnade visst o vaknade fem i halv 8, då fick jag brottom! Jag brukar cykla ca tjugo i eller kvart i åtta och jag hann iväg! Hann till och med äta också :P Så kom inte försent :)
Hade en mysig lektion med arbetsmiljö, sen religion och sedan skulle jag te borgen och spela piano, det var två andra också som skulle det :) Det lät bra men för mig gick det inte så himlans bra.. spelade massa fel men stannade inte upp iaf :) Sen såg vi konsert i aulan från en folkhögskola som jag inte kom ihåg var de kom ifrån tror de hette billströmska folkhögskolan :) Men det lät bra :)
Sen lite MUKO och sen slutade jag :) När jag kom hem åt jag och sen nu håller jag på med mitt projektarbete :) Det kommer nog bli bra detta :) BLir så niice sen när jag ska spela in :)!


(gammal bild)

Så nu sitter jag här och håller på lite med mitt projektarbete :)
Smällter snart bort för är såå himla varmt!!
Min älskling har blivit sjuk så hoppas han blir frisk snart! <3
I helgen ska vi till mormor :) var så längesen nu! Kommer bli så nice så vi åker dit imorron :) Fast innan de så ska jag ut o springa :) För springer inte idag :P

Ha en bra helg nu för det ska jag ha!

Kram ANgelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0